»Lotili smo se zadeve procesno, tako da smo najprej ugotovili, kje so ozka grla oziroma kje nastajajo. Pripravili smo akcijski načrt, ki upam, da bo pripravljen do konca meseca, tako da bomo ta pilotni projekt začeli in potem nadaljevali tudi na preostalih skupinah zdravstvenih storitev, kjer so čakalne dobe nedopustno dolge.«
»Kje pri čakalnih dobah smo, kolikšne so, kje se zatika, da tolikokrat pride do napak.«
»Tako, da dejansko vemo, kje se določene storitve opravljajo, koliko ljudi jih opravlja in kje moramo sistem nadgraditi, da bomo čakalne vrste skrajšali.«
»Ta trenutek zelo težko sodim, kje je glavni razlog za to napako, in da so za podatke o čakalnih dobah odgovorni na NIJZ-ju.«
»Situacija glede čakalnih dob ni rožnata.«
»Izvajamo ukrepe za skrajševanje čakalnih dob, kolikor se le da.«
»Pričakujejo, da bi lahko čakalne dobe za tovrstne preglede odpravili tako hitro, kot jih bo bolnišnicam in specialistom uspelo opraviti.«
»Do zdaj so se čakalne dobe skrajševale tako, da so se delali t. i. enkratni dodatni programi in takoj po njihovem koncu so se začele čakalne dobe znova kopičiti, zato smo se tega lotili procesno, odpravljamo ozka grla.«
»Čakalna doba v ambulantah je krajša in vzpostavljajo se normalne razmere, tako da bo oskrba občanov boljša, kot je bila zadnja dva dneva.«
»Zdravniki niso tisti grdi rački, ki bi bili krivi za čakalne dobe.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju